دسته بندی کالا

سیاست مرجوعی و عودت

سیاست های عمومی

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 7 روز طول می کشد. اگر  7روز از خرید شما گذشته باشد، نمی‌توانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.

برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.

برای تکمیل بازگشت شما، به یک رسید یا مدرک خرید نیاز داریم.

بازپرداخت

پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد و با دریافت شماره حساب یا کارت وجه بازگشت داده میشود

ارسال و بازگردانی

شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه ارسال غیر قابل استرداد است. در صورت بازپرداخت، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.

برای سؤالات مربوط به بازپرداخت و برگرداندن با ما از طریق لینک تماس با ما ارتباط بگیرید.

فروش و تحویل سفارش

خرید کالا بصورت غیر حضوری و از طریق درگاه های بانکی صورت می گیرد و ابتدا تمام مبلغ وجه پرداخت می شود و سپس سفارش شما فعال خواهد. الیان گستر موظف است در کمترین زمان محصول را به مقصد مشتری ارسال نماید.

در صورتي كه الیان گستر به دلايلي خارج از اراده و اختيار خود، توان تحويل كالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفين درباره يك موعد جديد به توافق نرسند، خريدار حق دارد بدون هيچگونه هزينه اي سفارش را فسخ نمايد.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است.

ارسال کالا توسط تیپاکس و چاپار صورت می گیرد و تنها هزینه حمل کالا درب منزل و توسط خریدار انجام می گیرد.

مدت گارانتي و نام ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضيحات هر كالا ذكر شده است. در صورت عدم درج موارد مذكور در اين قسمت، گارانتي براي آن كالا وجود ندارد.

سیاست های اختصاصی

هرگونه نقص و عيب فني کالا ، بايد در مدت 24 ساعت پس از دريافت كالا در روزهای کاری از طريق تلفن های 09150776294 – 09981411602 – 05138670073 – 05138670032 و يا ايمیلelyan.gostar.ard@gmail.com  به فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات نقص، تعمير يا جايگزين گردد.

بديهي است پس از 24  ساعت هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست.(خاطر نشان مي سازد اين بند فقط براي كالاهاي فاقد گارانتي صدق خواهد كرد و كالاهاي داراي گارانتي از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقايص احتمالي توسط شركت ارائه كننده گارانتي پيگيري ميگردد)

خریدار به مدت 24 ساعت فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.

این انصراف برای کالاهای زیر امکان پذیر نمی باشد:

– کالاهایی که قیمت آنها توسط نوسانات بازارهای مالی و ارزی تعیین می شود.
– کالا های ابزار دقیق و اندازه گیری که از حساسیت خاصی برخوردار هستند.

عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 24 ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن های 09150776294 – 09981411602 – 05138670073 – 05138670032 و يا ايمیل elyan.gostar.ard@gmail.com به فروشگاه اطلاع داده شود

تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بديهي است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.

گارانتی و شرایط گارانتی هر کالا در قسمت توضیحات تکمیلی هر کالا به طور واضح درج شده است